Publicaties over organisatieontwikkeling en ICT management

Welke eisen stellen aan een manager bij organisatieontwikkeling en ICT management? Hoe prestatie indicatoren (KPI) inzetten en beoordelen? De Levelt Interim publicaties op de Management Kennisbank over bedrijfsproces optimaliseren vertellen u alles over admistratieve achterstanden, backoffice processen, prestatie indicatoren (KPI), ICT management en ICT beheer.  

Aanpak administratieve achterstanden energiebedrijven 

Case: eisen die minister aan energiebedrijven stelt zijn op korte termijn te realiseren met deze proces aanpak voor het wegwerken en voorkomen van administratieve achterstanden.

Inrichten backoffice processen en ict outsourcing in energiemarkt

Case: inrichten backoffice processen energiebedrijf en voortraject ICT outsourcing

Backoffice problemen dienen ingrijpend maar gefaseerd te worden aangepakt

De 'achterkant' van uw organisatie verdient aandacht voordat 'de voorkant' de prijs gaat betalen bij organisatieontwikkeling.

Hoeveel zicht heeft u nog op uw ICT kosten? 

Het doorgronden van deze omvangrijke kostenpost kan veel opleveren met ict management en ict beheer.

Mag ik me voorstellen, ik ben manager

Eisen die aan een moderne manager gesteld worden en over prestatie indicatoren (KPI).


Voor meer informatie over organisatieontwikkeling en ICT management, kunt u het contactformulier gebruiken.
 

.